Pytania i odpowiedzi

Jak długo muszę czekać na moje zamówienie?

Czas realizacji zamówienia zależy od dostępności towaru i wynosi od 3 do 7 dni roboczych. Informacja o przewidywanym terminie dostawy jest umieszczona na stronie produktu. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem termin jest liczony od dnia zaksięgowania płatności na koncie Sprzedawcy oraz przesłaniu Klientowi informacji o przyjęciu zamówienia do realizacji. W przypadku wyboru płatności za pobraniem, czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia przesłania Klientowi przez Sklep potwierdzenia przyjęcia zamówienia.

Ile wynoszą koszty przesyłki przy realizacji zamówienia?

  • Przesyłka kurierska - 15 zł
  • Przesyłka kurierska za pobraniem - 20 zł
  • Paczkomat – 12 zł

Przy zamówieniach o wartości powyżej 300 zł dostawa gratis!

Jak mogę zapłacić za moje zamówienie?

  • Przelewem tradycyjny, dane do przelewu:

Zumiq Agnieszka Jatczak

63 1140 2004 0000 3102 7885 8854

  • Przelewem online
  • Za pobraniem
  • Gotówką

Przy przelewach tradycyjnych tytuł przelewu powinien zawierać numer zamówienia

Rozliczenia płatności online przeprowadzane są przez Blue Media S.A. (bluemedia.pl)

Jak dokonać zwrotu?

Każdy towar można zwrócić w ciągu 14 dni od daty odbioru bez podania przyczyny.

Zwracany przedmiot proszę odesłać listem poleconym lub kurierem na adres:

ZUMIQ.PL Agnieszka Jatczak

Surowieckiego 4/37

02-785 Warszawa

Zgodnie z ustawą koszt przesyłki zwrotnej ponosi zwracający.

 

Aby dokonać zwrotu proszę wysłać maila na adres sklep@zumiq.pl w treści uwzględniając następujące dane:

- Imię i nazwisko Klienta: ..............................

- Adres Klienta: ..............................

- Numer telefonu Klienta: …………

- Nr zamówienia: …………………..

- Data odbioru przesyłki: ..............................

Informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy:

- ..........................................................................................

- ..........................................................................................

- ..........................................................................................

Przyczyna zwrotu:

……………………………………………………………………………………………………………………

……………………………………………………………………………………………………………………

Proszę o zwrot kwoty: ..................................

Na konto nr: ………………….

Oświadczam, że zakupiony towar jest kompletny i nie nosi śladów użytkowania.

 

Na jaki adres odsyłać zwroty/reklamacje?

Wszystkie przesyłki proszę kierować na poniższy adres email sklep@zumiq.pl lub pisemnie na adres:

ZUMIQ.PL Agnieszka Jatczak

Surowieckiego 4/37

02-785 Warszawa

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl